Problemy z synchronizacją usługi i.Wniosek z platformą ePUAP

Autor: Administrator

Opublikowano: 2020-01-29 11:17

Ostatnia modyfikacja: 2020-02-27 11:14

W związku z problemami z synchronizacją usługi i.Wniosek z platformą ePUAP, logowanie do aplikacji i.Wniosek za pośrednictwem ePUAPu nie będzie możliwe do czasu rozwiązania problemu technicznego.
Problem dotyczy tylko i wyłącznie usługi i.Wniosek.
W pełni funkcjonują pozostałe formy składania wniosku:

  • bezpośrednio (II piętro, pok.225, obowiązuje system kolejkowy)
  • pocztą tradycyjną na adres PODGiK
  • pocztą elektroniczną na adres: zlecenia@podgik.powiat.poznan.pl – tu wniosek musi zostać podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  • za pośrednictwem ePUAP na adres: /PODGiKPoznan/ESPEwidencja

Za powstałe utrudnienia uprzejmie przepraszamy.