Obsługa wniosków o wydanie wypisów i wyrysów, mapy ewidencyjnej, mapy zasadniczej i innych materiałów PZGiK (wnioski z formularzy: EGiB, P i P1-P7):
składanie wniosków:
preferowany sposób poprzez:
poprzez e-usługę i.Wniosek,
skrzynkę e-puap lub e-mail na adres (wymagane jest podpisanie wniosku: podpisem elektronicznym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego lub podpisem zaufanym),
odbiór dokumentów (Sprawy załatwiane są w terminie do jednego miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku z wyłączeniem okresu od dnia doręczenia Wnioskodawcy Dokumentu Obliczenia Opłaty do dnia wpływu środków za uiszczenie opłaty na konto PODGiK):
preferowany sposób drogą elektroniczną dla wszystkich dokumentów w postaci elektronicznej,
drogą pocztową (stosowną opcję należy zaznaczyć we wniosku); zmiana sposobu odbioru z osobistego na przesyłkę pocztową jest możliwa – na wyraźne życzenie Wnioskodawcy, zgłoszone e-mailem na adres: – w przypadku wniosków na formularzach P i P1-P7 wystawiony zostanie dodatkowy Dokument Obliczenia Opłaty, określający koszty wysyłki). Warunkiem przekazania do wysyłki udostępnianych materiałów jest potwierdzenie wpływu środków za ich udostępnienie i przesyłkę na konto PODGiK,
dla osób rezerwujących termin za pośrednictwem strony internetowej, warunkiem wejścia do budynku jest podanie pracownikowi ochrony adresu e-mail, który został podany w procesie rejestracji terminu,
dla osób bez wcześniejszej rezerwacji terminu, do składania wniosków i odbioru wykonanych dokumentów obowiązuje jedna kolejka; czas oczekiwania na wejście do budynku jest uzależniony od liczby oczekujących klientów oraz liczby zarezerwowanych terminów.
Obsługa kasy wyłącznie dla płatności bezgotówkowych – płatność terminalem płatniczym:
opłata skarbowa od złożenia pełnomocnictwa do spraw procedowanych w PODGiK,
opłata za wydanie wypisów i wyrysów, mapy ewidencyjnej, mapy zasadniczej i innych materiałów PZGiK,
opłata za udostępnianie materiałów do zgłoszeń prac geodezyjnych,
opłata za koordynację projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych:
składanie zgłoszeń prac geodezyjnych, występowanie o dodatkowe materiały oraz uzupełnianie zgłoszeń poprzez: zwiększenie obszaru objętego tym zgłoszeniem o obszar bezpośrednio do niego przyległy; wydłużenie przewidywanego terminu przekazania do organu zbiorów danych lub dokumentów; zmianę kierownika zgłoszonych prac; zgłoszenie wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, o ile prace te są niezbędne do realizacji celu zgłoszonych prac:
preferowany sposób poprzez aplikację i.KERG,
poprzez skrzynkę e-puap lub email na adres (wymagane jest podpisanie: zgłoszenia, wystąpienia o dodatkowe materiały, uzupełnienia zgłoszenia podpisem elektronicznym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego lub podpisem zaufanym),
przesyłką pocztową lub kurierską,
możliwe również osobiście w kasie na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-625), telefon będzie czynny codziennie w godzinach pracy PODGiK.
składanie zawiadomień o przekazaniu wyników zgłaszanych prac wraz z operatami technicznymi, w tym również po usunięciu usterek:
preferowany sposób: operat w postaci elektronicznej poprzez skrzynkę e-puap lub e-mail na adres (wymagane jest podpisanie: zawiadomienia i operatu technicznego podpisem elektronicznym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego lub podpisem zaufanym),
przesyłką pocztową lub kurierską,
możliwe również osobiście w kasie na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-625), telefon będzie czynny codziennie w godzinach pracy PODGiK.
odbiór Dokumentów Obliczenia Opłaty:
preferowany sposób poprzez aplikację i.KERG,
poprzez e-mail na wyraźne życzenie Wykonawcy prac geodezyjnych zgłoszone e-mailowo na adres: lub telefonicznie 61-8410-624,
odbiór: materiałów udostępnianych w postaci analogowej do zgłoszeń prac geodezyjnych, usterkowanej dokumentacji w postaci analogowej, analogowych dokumentów opatrzonych stosowną klauzulą urzędową: osobiście w kasie na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-625), telefon będzie czynny codziennie w godzinach pracy PODGiK. Warunkiem odbioru udostępnianych materiałów jest potwierdzenie wpływu środków za ich udostępnienie na konto PODGiK lub opłata bezpośrednio w kasie,
elektroniczny protokół weryfikacji dokumentacji geodezyjnej jest dostępny:
5.1.poprzez aplikację i.KERG – dla zgłoszeń dokonywanych w tej aplikacji,
5.2.drogą e-mailową na wyraźne życzenie Wykonawcy prac geodezyjnych zgłoszone e-mailowo na adres: lub telefonicznie 61-8410-620 – dla zgłoszeń prac geodezyjnych składanych poza aplikacją i.KERG,
dla Wykonawców prac geodezyjnych możliwość omówienia uwag umieszczonych w protokołach weryfikacji na dedykowanym stanowisku na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-625), telefon będzie czynny codziennie w godzinach pracy PODGiK.
Koordynacja projektowanych sieci uzbrojenia terenu:
składanie wniosków o koordynację projektowanych sieci uzbrojenia terenu, o dodatkowe narady koordynacyjne:
preferowany sposób poprzez aplikację i.Projektant,
przesyłką pocztową lub kurierską,
możliwe również osobiście przy dedykowanym stanowisku na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-627), telefon będzie czynny codziennie od godziny rozpoczęcia pracy PODGiK do godz.14:30,
odbiór odpisów protokołów z narad koordynacyjnych wraz z załącznikami:
preferowany drogą elektroniczną w wersji elektronicznej (podpisanej podpisem elektronicznym przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego, przez osobę przewodniczącą naradzie) drogą e-mailową po wcześniejszym zgłoszeniu na adres: ,
w wersji analogowej: osobisty przy dedykowanym stanowisku na I piętrze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel.: 61-8410-627), telefon będzie czynny codziennie od godziny rozpoczęcia pracy PODGiK do godz.14:30,
narady koordynacyjne odbywają się wyłącznie drogą elektroniczną (według wcześniejszych ustaleń).
Pozostałe kontakty z pracownikami PODGiK (w tym w szczególności: udzielanie szczegółowych informacji i wyjaśnień) odbywają się wyłącznie drogą elektroniczną (e-puap, e-mail) lub telefoniczną, szczegółowy spis numerów telefonów oraz adresów e-mailowych znajduje się na stronie: bip.podgik.poznan.pl.